farmwork and nieuw reisplannen - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Justin Gorkum - WaarBenJij.nu farmwork and nieuw reisplannen - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Justin Gorkum - WaarBenJij.nu

farmwork and nieuw reisplannen

Door: Justin

Blijf op de hoogte en volg Justin

13 April 2016 | Australië, Agnes Water

na dat ik terug was gekomen uit Dubai heb ik nog een paar weekjes gewerkt in sydney. in deze weken heb ik mijn nieuwe reizen gepland en ook weer is mijn hele plan omgegooid. ik heb besloten dat ik niet nog een half jaar het zelfde werk wil doen in een stad waar je eigenlijk niks kan opbouwen omdat iedereen die je ontmoet na maximaal twee weken weer vertrekt en je weer van voor af aan begint. dus na veel afwegen heb ik besloten naar huis te komen.

wel ga ik eerst nog langs Nieuw Zeeland, Taiwan en Tailand, maar daar kom ik zo op.

wel wou ik eerst nog me farmwork afmaken zodat als ik ooit terug zou willen dit geen probleem is. dus ik ben op 21 maart van sydney naar brisbane gevlogen en heb daar de bus naar agnes water gepakt om daar voor een hostel te werken wat mijn farmwork kan afschrijven. in dit tussen tijd heb ik al mijn travel plannen uitgestippeld. ik vlieg morgen naar Nieuw Zeeland, Auckland. en dan ga ik eert naar boven het aller uiterste puntje. en dan zak ik langzaam naar beneden zakken om te eindigen in ChristChurch waar ik Even langs de Mug gaan(oud studie genoot). dan vlieg ik op 16 mei terug naar Sydney, blijf daar 4 nachten rondhangen. dan doe ik nog 4 nachten melbourne. en vanaf daar vlieg ik naar Taipei voor 3 dagen. vlieg ik op 27 mei naar bangkok en doe ik nog twee weken Thailand. uiteindelijk vlieg ik op 11 juni terug naar Amsterdam. en ik kom dan ook 11 juni in de ochtend aan.

  • 13 April 2016 - 08:24

    Carla:

    Nog heel veel reisplezier!
    Op 11 juni zijn wij op Schiphol :)

    In Nederland ga je ook je weer een zomer tegemoet.
    Greetz vanuit een nu ook zonnig Zeewolde

  • 13 April 2016 - 08:48

    Michiel:

    Klinkt goed!
    Veel plezier bij de kiwi's!!!

  • 13 April 2016 - 09:16

    Anneleen:

    Wat ga jij nog een toffe reis maken Justin! Heel erg leuk.
    En nog mooier nieuws: dan kunnen we een borrel doen op opa zijn feest en al je verhalen horen!

  • 13 April 2016 - 20:30

    Katja:

    Wat een verrassing jongen. Sorry dat mijn familie niet over de brug kwam met farmwork. Maar wel leuk om straks je weer te zien en een borrel met je te drinken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Justin

Actief sinds 22 Mei 2015
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 8424

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 12 Mei 2016

How to become an Aussie

Landen bezocht: