De vlucht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Justin Gorkum - WaarBenJij.nu De vlucht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Justin Gorkum - WaarBenJij.nu

De vlucht

Door: Justin

Blijf op de hoogte en volg Justin

12 Mei 2015 | Nederland, Amsterdam

Het avontuur begon al op Schiphol, na alle familie gedag gezegd te hebben, liep ik samen met Maikel naar de gate op te kijken hoe laat deze sloot. toen we zagen dat dit pas om 14:00 was besloten we maar een biertje te gaan drinken. en tegen 13:45 liepen wij netjes naar de gate toe om te boarden, inmiddels was het personeel van schiphol al helemaal in de stress geschoten omdat wij de laatste twee waren.

Eenmaal aan boord begon de eerste zit van van bijna 12 uur in een overvol vliegtuig met chinezen, waar wij tegen 4 uur al ons avond eten kregen en tegen 8 uur de bar al sloot zodat wij met zijn alle nog klaar wakker waren maar geen biertjes meer konden krijgen.

Na een hele vlucht niet geslapen te hebben was ik best verrot toen ik eenmaal het vliegtuig uitkwam in bangkok. Even snel de tandjes gepoetst en een heerlijk broodje gehaald om volgens weer het vliegtuig in te gaan en tot de ontdenking te komen dat nu ineens het halve vliegtuig leeg was ben ik heel snel in het midden gaan zitten en heb dan ook de volgende 4 uur heerlijk languit geslapen over de 4 middelste stoelen.

In Taipei werden we al snel opgehaald door een haastig mannetje wat ons in een busjes wees, waar wij nog zo iets hadden; gaat dit nog wel goed. voor ons reed een auto met achterin de klep een vent roerloos lag en die reed vervolgens naar een begraafplaats. maar eenmaal aangekomen bij het hotel wat er prima uitzag hebben we nog even de oogjes dicht gedaan om na 7 uur weer naar het vliegveld gebracht te worden. Voor de laatste zit van 9 uur.

• 22 Mei 2015 - 10:18

Carla:

Leuk om ook op deze manier jouw belevenissen te lezen. Have fun

• 22 Mei 2015 - 22:03

Louise:

g'day mate,
    How is life down under? Having fun?
    Leuk om je avonturen een beetje mee te beleven. Je eerste avontuur beleefde je al op Schiphol, hilarisch hoor