eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Justin Gorkum - WaarBenJij.nu eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Justin Gorkum - WaarBenJij.nu

eerste week

Door: Justin

Blijf op de hoogte en volg Justin

14 Mei 2015 | Australië, Sydney

Eenmaal het vliegtuig uit en door de douane wat uiteindelijk best meeviel werden we opgewacht door Jaimy. En als mensen zeggen dat ik veel energie heb dan heb je dit kind nog niet ontmoet. vervolgens werden we direct een bus ingesleurd om regelrecht naar de eerste bijzondere foto te rijden bij het opera house.

de rest van de dag hoefde we niks meer te doen en zijn we heerlijk op het strand gaan liggen met een biertje om toch even te vieren dat we in Sydney waren. Om vervolgens even een duik te nemen wat toch eigenlijk best wel koud was.

's avonds meteen het eerste feestje met DE goon. Een één of andere vieze wijn uit een pak. het is ook echt niet te zuipen maarja het is ongeveer het enige wat betaalbaar is.

De eerste echte dag is meteen de regeldag, dus de medicare wordt aangevraagd, een bankrekening geopend en het telefoon nummer wordt geregeld. S middags na een wandeling door het park naar het operahouse te zijn en hem toch wel even aanraken.

De volgende dag moesten we weer vroeg aan het ontbijt staan want we gingen naar de blue mountains. Is ongeveer het zelfde als de grand canyon alleen is dit helemaal begroeid. Als je dan naar beneden loopt lijk het net of je je in een oerwoud bevind. De mooiste bomen, de raarste geluiden van vogels en prachtige watervallen. S middags zin we nog naar een soort dierentuin gewest waar je naast de mini kangaroes loopt en op de foto kan met koalas maar die beest stinken echt als de ziekte.

De laatste dag zijn we gaan surfen, eerst even op het land oefen om vervolgens gewoon zo snel mogelijk het water in te gaan. en wat is dat surfen ontzettend gaaf. Tussen de middag kregen we heerlijke wraps daarna nog even een 2 uur surfen waarna we eigenlijk met zijn alle best wel afgepeigerd waren.
'S avonds zijn we naar een reggae bar geweest waar alle hippies van de stad verzamelen om helemaal uit hun plaat te gaan, plus een paar rare hollanders, was zeer komisch om te zien.

• 23 Mei 2015 - 09:17

Carla:

Je schrijft precies zo als je praat, dus in gedachte hoor ik het je allemaal vertellen!
    Op weg naar de volgende belevenissen!Greetz.

• 23 Mei 2015 - 22:02

Anneleen:

Leuk Justin! Je bent meteen goed ingewijd met de goon dus